Saturday, June 1, 2013

BENGKEL PEMBANGUNAN WEB DAN DOMAIN UNTUK GERAN GMBO SKMM

Pada 12 Mei di kompleks usahawan mara UTM PUCJ bersama 15 ahlinya mengadakan Bengkel membuat web sebagai memenuhi syarat memohon geran skmm.

Menurut Pengerusi persatuan En Faisal kegagalan usahawan memperoleh bantuan geran tersebut adalah kerana pemohon-pemohon tidak memenuhi syarat yang ditetapkan oleh SKMM. Justeru itu bengkel tersebut adalah solusi kepada usahawan yang tidak tahu atau kurang faham cara memohonnya.

Bengkel bukan sahaja bertujuan untuk mendidik usahawan tetapi menarik minat usahawan supaya bersatu dibawah satu kesatuan. Alhamdulillah nilai kebersamaan dan bersatu itu mampu membawa kebaikan kepada ahli-ahli kerana akan wujud perkongsian ilmu dan perniagaan. Tahniah diucapkan kepada yang banyak membantu kami menjayakan program tersebut seperti pihak Mara sendiri yang menyediakan tempat yang selesa. Pastinya selepas ini akan lebih banyak lagi bengkel-bengkel seperti yang akan diadakan kerana bertujuan mengajak usahawan memohon dana yang disediakan oleh kerajaan.




Salam Kepada pemilik-pemilik domain dibawah, tahniah web anda telah diaktifkan dan anda bolehlah mengisi borang online SKMM

sriinaiandaman.com.my (already published)
marlinacouture.com.my (already published)
amyjfood.com.my (already published)
hznafood.com.my (already published)
fesyenidaman.com.my (already published since 18/2/13)
dupakencanaSpa.com.my (already published)
studiobonda.com.my (already published)
fesyenaini.com.my (already published)
syilacupcakes.com.my (already published)
kmemusic.com.my (just published)

MAKLUMAN KEPADA AHLI PUCJ
Sekiranya web anda dapat dilihat bermakna web anda telah aktif dan anda sudah boleh mengisi borang online SKMM di http://gmbo.skmm.gov.my/



Setelah website anda aktif barulah anda boleh mengisi borang online SKMM

Sila klik dibawah sebagai panduan isi borang. Terima Kasih


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.